Hauska juttu Suomi24 Hämeelinna keskusteluista.

Prrrrr. Prrrrr, prrrrrr

IIsakki: Mites siellä rapakon takana hurisee?

Ritaluoma: Lämmintä on ja golffaaminen on mukavaa, eikä rahahuoletkaan paina. Tyrkyttivät mulle siellä Suomeassa fyffeä ihan kivasti. Nelisen milliä näyttää olevan saldo Hämeenlinnan casesta.

Iisakki: Jokos sulla on siis rahat kasassa tontin ostoon, täällä jo kaivataan sua?

Ritaluoma: Käväisin Las Vegasissa, enkä saanut sieltäkään rahoja kasaan :-(

Iisakki: Et kai hävinnyt niitä Sambian kontaktisi rahojakin?

Ritaluoma: Sinne nekin menivät, eivätkä edes riittäneet ja kyllä v....utti.

Iisakki: Pahus sentään, huonoa tuuria, mutta kannatti ainakin yrittää.

Ritaluoma: Ole vaan levollinen, kyllä saan tonttirahat kasaan alle vuodessa, tai sitten en.

Iisakki: Kyllähän mä sua vieläkin uskon ja myös Isosuo, mutta muut eivät paitsi Sari. Kari ja Lulu ovat aina rääpimässä tekemisiäni ja se vituttaa raakasti.

Ritaluoma: Olen mies sanojeni takana, mutta rahaksi en mäkään voi muuttua, mutta kuten tiedät koitan aina pahaani.

Iisakki: Pahus sentään kun menit lupaamaan niin varmasti ja uskottavasti ja pahus kun uskoin suhun.

Ritaluoma: Ilman sua ja 100% tukeasi en olisi saanut lainoja ja kaikkialta luottoa. Kiitos ainakin siitä.

Iisakki: Vaalit olivat ja menivät ja Demarien kannatus on nyt vaihteeksi nousussa.

Ritaluoma: Entäs sitten? Onko Sipilä syynä nousuun?

Iisakki: Sinun takiasi multa meni jo lähes varma kansanedustajan paikkakin?

Ritaluoma: Entäs sitten?

Iisakki: Mutta kun pilasit vielä mun maineenikin täällä !!

Ritaluoma. Entäs sitten?

Iisakki: Mutta kun ihmiset luulevat täällä Hämeelinnassa yleisesti, että olen tyhmä ja hyväuskoinen.

Ritaluoma: Mutta niinhän sä oikeesti oletkin.

Iisakki: En varmana ole tyhmä, mulla on vielä uskollisia kannattajiakin.

Ritaluoma: Vähissä taitavat olla!

Iisakki: Jos saat tonttirahat kasaan, niin saan ainakin Karin ja Lulun naurualaiseksi. Nyt näyttää olevan toisin päin.

Ritaluoma: Menit pahus sentään vielä hävimään viskipullojakin sille neropatti Karille.

Iisakki: Saat kyllä maksaa niistä 50% kun tavataan. Jookos?

Ritaluoma: Älä unta näe. Itsehän vetosi löit, en minä. Turhaa itkeä enää.

Iisakki: Sä näytät kääntävän nyt raakasti veistä haavassa, vaikka oltiin monta vuotta niin hyvät kamut ja ryypättiinkin yhdessä ja juonittiin.

Ritaluoma: Niin oltiinkin, mutta ei enää. En oikein viihdy itseäni tyhmempien kanssa, paitsi jos ovat helposti vietävissä.

Iisakki: Älä nyt loukkaa minua, sillä koitan kestää täällä kaiken ivan ja pilkan, joista sinä olet vastuussa.

Ritaluoma: Itsehän olet vellisi keittänyt, minä vaan sitä vain sopivasti hämmentelin.

Iisakki: Eikö toi ole jo aika epäreilua vanhaa kumppania kohtaa?

Ritaluoma: Raha ratkaisee bisneksessä ei kaveruus, eikä etenkään kumppanuus.

Iisakki: Tuota en sinulta olisi uskonut sulta ikinä kuulevani !!

Ritaluoma: Sä oletkin vain lehtimies ja siksi sua oli helppo aivopestä.

Iisakki: Toi oli kyllä jo harkittua rienaamista ja raukkkamaista panettelua.

Ritaluoma: Näin siinä kuitenkin kävi, mutta tuskin sä mitään edes opit.

Iisakki: Nyt meni överiksi. Älä tule Hämeenlinnaan ilman rahoja tai.....

Ritaluoma Mitä tarkoitat tai.... Et suinkaan uhkaile mua?

Iisakki: Sittenhän näet jos tulet ilman tonttirahoja.

Ritaluoma: Nyt on pakko lopettaa, sillä uhkea daamini tuolla uima- altaalla alkaa jo hermoilla, sillä selkä ja lollot kaipaavat varmaakin rasvaamista.

Minulla olisi teille päättäjille uusi tarjous tontista, eli maksan

1.7 milliä. 8.4 milliä tarjosin ihan vain

huvikseni ja saadakseni uskottavutta, ja täydestä näytti menevän.

Parempaa loppuvuotta 2015 sulle kaikesta huolimatta Iisakki. Nyt lähden altaalle loikoilemaan, sillä Floridan aurigosta pitää nauttia aina, kun siihen on mahdollisuus.

Klinks.

Viimeisimmät keskustelut